- 积分
- 30
- 经验值
-
- 人参果
-
- 编织币
-
- 爱心果
-
- 注册时间
- 2011-10-8
- 最后登录
- 1970-1-1
- 在线时间
- 小时
|
发表于 2011-10-11 12:18:46
|
显示全部楼层
来自: 福建省莆田市 电信
Jumala teki seitsem?n per?kk?ist? kato Wenger toivoo Henry heikko edess? Arsenalin puolustus vammoista k?rsineet raskaita tappioita Squillaci, nyt joukkue vain kaksi k?ytett?viss? keskeinen puolustaja. Lakkolaiset ovat jatkuvia heikkous kahden viime kuukauden aikana kolme joukkuetta ylpeill? yhteens? vain kuusi maalia keskustassa, Bendtner, Van Persie ja yksi rasti 2. Arsenal taistella koska 9 tammikuu pelej?, joukkueen ty?m??r? on hyvin raskas. Wenger usein toistuva kierto ensin valitsi Turner kampanja. Tanskalaiset voittaa Newcastle ennen pelin ja Wigan ovat saavuttaneet. Mutta vastaisen kampanjan Ipswich, h?n ei ollut ammunta mahdollisuuden. Laita valintamerkki j?lkeen ei parane, entinen Bordeaux pelaaja on seitsem?n per?kk?ist? pelej? ilman pisteytyst? enn?tys. Arsenal kolmen viime peleiss?, mik? voittaa liigan 0-0 goalless piirt?? Manchester City, FA Cup j?lleen 1-1 Leeds United vet?? peli se pelaajalle Ipswich Road . Heikkous nykytilannetta joukkueen eteen, Wenger n?hd? hyvin selv?sti, oli valmentaja toivoo ?skett?in koulutus on seurata Arsenal hy?kk??j? Thierry Henryn aikojen ensimm?inen klubi. "Voit puhua h?nelle joka p?iv? ja olemme eritt?in tyytyv?isi? h?nen oli pukuhuoneessa ja kaikki yhdess?, h?n n?ki hyvin selv?sti, mit? on sittemmin l?htenyt joukkue edistymist?." Wenger sanoi, "H?n voi auttaa pelaajia Ne lis??v?t itseluottamusta,15_24158, h?n on hyvin viisas mies, h?nen kokemuksensa on eritt?in hy?dyllinen kaikille,moncler piumini uomo, jotka auttoivat suuresti pukuhuoneessa pelaajat. "(Editor: Eric) Van Gaal halua tunnustaa koko muuttumassa oven viisi peli? testata uusia maalivahti Kraft tuli Bayernin uusi numero yksi vartija, h?nen ensimm?inen esiintymisens? tulevana viikonloppuna. Van Gaal on,15_4175, miten k?sitell? sit? ennen maalivahti Pot rauhoitella toimii? Keskiviikko 14:22 paikallista aikaa Saksassa, Van Gaal, reportterit haastattelivat, h?n sanoi: "Ensinn?kin haluan sanoa, ett? Jaeger (Pot) tehd? varsin hyvin, mutta Thomas (Kraft) on hyvin suuri nousu, uskon h?nen kykyns? kantaa pallon eteen Bayern. "Bayern juuri Dohassa Van Gaal tehnyt p??t?ksen vaihtaa maalivahdit,moncler giacca uomo," Kraft tarveperusteisen loppukauden valmis . "Van Gaal ja Kraft ensimm?isen kymmenen minuutin keskustelun j?lkeen h?n ja Bute puhua viisitoista minuuttia. H?n kertoi: "Tunnen joitakin pahoillani, en tied? miten muistaa ja Butt aukot, puhua hieman hankalaa, koska suhde h?n ja min? olemme eritt?in hyvi?, ja n?en Bute kasvot pettymys." Bout aika kysyi valmentaja miksi ?killinen tehd? t?llaista p??t?st?, koska h?n ei tehnyt suuren virheen, h?nen vastauksensa on: "T?m? p??t?s ei ainoastaan ??itselleen, vaan my?s tulevaisuudessa Club on Kraft. Kraft todella hyv?, mutta klubi my?s voivamme kehitt?? pelaaja, minulla on velvollisuus antaa h?nelle mahdollisuuden antaa h?nen pelata. "Itse asiassa jo ennen talven taukoa, Van Gaal haluaisi Kraft tulla maalivahti, sitten antoi nimen Kaksi lahjakasta ensimm?inen tilaisuus, joka on eritt?in hyv? suorituskyky, h?n kertoi: "On aika antaa Kraft mahdollisuus. Sanoin pomolleni ja johtaja liikuntavirasto my?s maalivahti valmentaja,timberland sko, kun talven taukoa aion korvaava maalivahti. "Loppujen lopuksi,15_23196, kaikki tarkoitus tulla yksimielisyys j?senet pelaavat: talvilepoa tulee olemaan paras maalivahti kauden. Van Gaal kertoi, ett? ensimm?inen Bayern puheenjohtaja Karl-Heinz Rummenigge haluaa puuttua t?h?n asiaan ", Rummenigge pyysi minua vakavasti harkitsemaan,moncler heren, mutta pid?n kiinni heid?n n?k?kulmasta, niin h?n voi vain suostui. Lopputuloksena Olen onnellinen. "viikonloppu, Bayern ja Wolfsburg kohtaavat, on ongelma, Bayernin puolustus ovat: Breno (21), Bud Stewart Bell (21) ja Kraft (22) T?m? kokoonpano on liian nuori tekem??n? Van Gaal vastasi: "Sin? olet paska! Pelaajille t?ytyy suorittaa valmentajan j?rjestely rivill?." My?hemmin toimittaja mainitsi my?s, ett? Neuer,moncler outlet, Van Gaal v?ltt??, sanoi: "Minulle h?n oli aina ongelma, mutta Olin p??valmentaja, nyt en halua puhua h?nelle. "Sill? Kraft,moncler giacca, istu tiukka p??asiassa, ja Van Gaal antoi h?nelle viisi peli? testata h?nt?. Saat Kraft, Van Gaal sanoi luottavaisesti: "Minulla on tarpeeksi luottamusta, h?nell? on kyky k?sitell? paineita." (Han Tan kylmint?) |
|